Informacja
o możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego
przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim w Policach

Znaczek osób niepełnosprawnych


Na mocy ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku, poz. 1824) osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się zwana dalej „osobą uprawnioną” ma prawo do:

Kontaktu z urzędem za pośrednictwem narzędzi komunikacji poprzez:

⦁ pocztę elektroniczną: ⦁ Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
⦁ elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka
⦁ faksem na nr: 91 431 18 32

Skorzystania z usług tłumacza języka migowego:

Osoby, które chcą skorzystać z pośrednictwa tłumacza, zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Urzędzie Miejskim

Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu, złożyć w Kancelarii Urzędu lub poprzez inną osobę telefonicznie.

Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku, poz. 511 z późn. zm.).

Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego lub tłumacza - przewodnika:

Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego

Raport o stanie zapewniania dostępności