Z uwagi na konieczność zastosowania środków zapobiegawczych w związku z zagrożeniem zachorowań na Covid-19 (koronowirus) Powiatowy Urząd Pracy w Policach informuje, iż od dnia 12.03.2020 r. osoby bezrobotne, które posiadają wyznaczony termin wizyty w urzędzie w marcu, mogą go przełożyć telefonicznie bądź mailowo na inny termin spotkania po wcześniejszym uzgodnieniu ze swoim doradcą klienta .
Osoby bezrobotne, których nazwiska zaczynają się na literę od A do Ł proszone są o kontakt pod nr telefonu 91 312 32 09, bądź pod adresem email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;.
Osoby bezrobotne, których nazwiska zaczynają się na literę od M do Ż proszone są o kontakt pod numerem telefonu 91 312 32 07 lub pod adresem email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pozostałym klientom urzędu, planującym w najbliższych dniach przybycie do urzędu, których sprawa nie wymaga osobistego stawiennictwa, proponuje się kontakt telefoniczny z pracownikami urzędu pracy, bądź skorzystania z rozwiązań elektronicznych poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez portal www.praca.gov.pl.
Pracodawcom zalecamy korzystanie z narzędzi teleinformatycznych. Wiele spraw można załatwić zdalnie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl lub ePUAP. Mniej istotne sprawy, które nie wymagają podpisu można przesyłać drogą emailową lub skorzystać z poczty tradycyjnej.