Urząd Miejski w Policach pozostaje otwarty dla mieszkańców, również dla tych, którzy wcześniej nie umówili się na wizytę.
Jednakże ze względów bezpieczeństwa sugerujemy, aby przychodzić do Urzędu osobiście tylko w sprawach, w których jest konieczny bezpośredni interesanta z urzędnikiem. O ile to możliwe, w pozostałych sytuacjach prosimy o kontaktowanie się telefoniczne, pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Apelujemy jednocześnie o wcześniejsze telefoniczne umawianie wizyt. Poniżej podajemy numery telefonów w celu umawiania wizyt w zakresie:
- dowodów osobistych: wydawanie dowodów składanie wniosków i zgłoszenie utraty dowodu (tel. 91 43 118 11)
- zameldowania/wymeldowania ( tel. 91 43 118 04; 91 43 118 05)
- działalności gospodarczej ( tel. 91 43 118 49)
- zgłoszenia nieruchomości do opodatkowania
- ( tel. 91 43 118 45 )
- ( tel. 91 43 118 46 )
- ( tel. 91 43 118 47 )
- wymiaru i płatności podatków lokalnych ( tel. 91 43 118 44 )
- gospodarki odpadami( tel. 91 43 118 87; 91 431 18 38 )
- ochrona środowiska (tel. 91 43 118 02 ; 91 43 118 03)
- Urząd Stanu Cywilnego (tel. 91 317 54 15).
Pozostałe numery telefonów znajduję się pod adresem: LINK
Informujemy , że w związku z trwającym stanem epidemii zostały zmienione zasady przyjmowania interesantów w Urzędzie Miejskim w Policach. (link do zarządzenia: http://bip.police.pl/zarzadzenie/15307/zarzadzenie-nr-144-2021 ).
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej opisane powyżej zasady obsługi interesantów mogą w każdej chwili ulec zmianie.