Zachęcamy mieszkańców do korzystania z systemu Zgłoszeń, za pomoca którego można bardzo szybko zgłosić:
- zdarzenie
- awarię lub
- inne niepokojące zjawisko
które dotyczy terenu gminy Police dla jednej z poniższych kategorii:
- Uszkodzenie drogi lub chodnika
- Dewastacja
- Nie działające oświetlenie
- Awarie wodociągów lub kanalizacji
- Zdewastowana zieleń (w obszarach publicznych)
- Odpady niebezpieczne
- Padłe zwierzę
- Zagrożenie porządku i bezpieczeństwa
- Zgłoszenie uwagi lub błędu mapy
Zgłoszenie wskazuje lokalizację przestrzenną (miejsce) oraz umożliwia dołączenie zdjęcia
Zgłoszenia można dokonać za pomocą aplikacji mobilnej na smartfona.
Aplikację mobilną portalu gminnego, wraz z narzędziem dodawania zgłoszeń, można pobrać ze strony gminnej (tylko w wersji na Androida):
https://gis.police.pl/GeoportalAPK/Police_v3.2.3_apkpure.com.apk
Zgłoszenia mozna dokonać również na komputerze z dowolnym systemem operacyjnym
Regulamin Zgłoszeń znajduje się tu:
https://sip2.police.pl/imap/regulamin_portalu.html