Sekretarz Gminy Police

Agnieszka Lemańska

Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3
72-010 Police
tel. 91 431 18 16
fax 91 431 18 32
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Policach

 "...

3. Sekretarz Gminy

1. Sekretarz Gminy zapewnia prawne i merytoryczne warunki funkcjonowania Urzędu Gminy,
2. Do zadań Sekretarza Gminy w szczególności należy:
   a) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i podejmowanych   rozstrzygnięć komórek organizacyjnych Urzędu Gminy z przepisami prawa,
   b) organizacja pracy Urzędu Gminy,
   c) współdziałanie z radami osiedlowymi i sołeckimi,
   d) nadzór nad rzetelnym i terminowym załatwianiem spraw przez komórki organizacyjne,
   e) organizowanie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników samorządowych,
   f) wykonywanie prac zleconych przez Burmistrza i jego Zastępców,
3. Sekretarz Gminy pełni równocześnie funkcję Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
4. W czasie nieobecności Sekretarza Gminy zadania przewidziane   w  zakresie  czynności,  wykonuje  Zastępca Naczelnika Wydziału Organizacyjno-Prawnego,
5. Sekretarz Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad Urzędem Stanu Cywilnego.