Szanowni Państwo!

W związku z trwającym stanem epidemii zostały zmienione zasady przyjmowania interesantów w Urzędzie Miejskim w Policach.

W sprawach niezbędnych, gdzie konieczny jest bezpośredni kontakt interesanta z urzędnikiem, osobista wizyta w urzędzie jest możliwa tylko po wcześniejszym telefonicznym zarezerwowaniu terminu. Dotyczy to w szczególności spraw z zakresu:

  • dowodów osobistych: wydawanie dowodów składanie wniosków i zgłoszenie utraty dowodu (tel. 91 43 118 11)
  • zameldowania/wymeldowania ( tel. 91 43 118 04;  91 43 118 05)
  • działalności gospodarczej ( tel. 91 43 118 49)
  • zgłoszenia nieruchomości do opodatkowania
    • ( tel. 91 43 118 45 )
    • ( tel. 91 43 118 46 )
    • ( tel. 91 43 118 47 )
  • wymiaru i płatności podatków lokalnych ( tel. 91 43 118 44 )
  •  gospodarki odpadami ( tel. 91 43 118 87; 91 431 18 38 )
  • ochrona środowiska  (tel. 91 43 118 02 ; 91 43 118 03)
  • Urząd Stanu Cywilnego (tel. 91 317 54 15)

 

Pozostałe numery telefonów znajduję się pod adresem: LINK

Pisma oraz wnioski można składać także przez platformę ePUAP oraz w Kancelarii Urzędu.