Gmina Police
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
72-010 Police, ul. Bankowa 18, tel. ( 91) 43-11-390, 43-11-350
ogłasza
przetarg nieograniczony pisemny na najem powierzchni 50m2 na dachu budynku stanowiącego własność Gminy, zlokalizowanego przy ul. Bankowej 20 w Policach,
z przeznaczeniem na instalację infrastruktury telekomunikacyjnej, prowadzony na podstawie Zarządzenia Burmistrza Polic nr 140/2021 z dnia 1 czerwca 2021 roku.
który odbędzie się w dniu: 04.08.2021 r. o godzinie 09.15
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu zostały zamieszczone na stronach: www.bip.police.pl; www.police.pl
I. Opis przedmiotu przetargu i przeznaczenie:
- Przedmiotem przetargu jest: najem powierzchni 50m2 na dachu budynku
stanowiącego własność Gminy, zlokalizowanego przy ul. Bankowej 20 w Policach,
z przeznaczeniem na instalację infrastruktury telekomunikacyjnej, - Opis nieruchomości: lokalizacja – budynek zlokalizowany w Policach przy
Bankowej 20 na działce nr ewid. 2103/5 obręb 14-Police, dla której prowadzona jest księga wieczysta KW SZ2S/00010426/4, przeznaczenie – budynek mieszkalny
wielorodzinny, zamieszkały, liczba kondygnacji podziemnych – 1, liczba kondygnacji nadziemnych – 5, grupa wysokości budynku – średniowysoki (SW), wysokość
budynku 16,20 m, ilość klatek schodowych – 1, rok budowy – 1968, dach budynku (stropodach) dwuspadowy z płyt dachowych prefabrykowanych (180x50 cm) spartych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki i na stropie „Żerań”; pokrycie dachu
z papy termozgrzewalnej na dociepleniu z płyt styropianowych (styropapa). - Przeznaczenie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego: zgodnie
z Uchwałą Nr XXXV/272/01 Rady Miejskiej w Policach z dnia 27 marca 2001 roku (Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 8 czerwca 2001 roku Nr 18, poz.358) działka znajduje się w obrębie terenu oznaczonego symbolem: J6 MN - Zasady przeprowadzenia przetargu zostały określone w Regulaminie przetargu, który wraz z ogłoszeniem jest wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Organizatora przetargu (Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Bankowej 18
w Policach) oraz jest dostępny na stronie internetowej Gminy Police (www.police.pl)
i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Police (www.bip.police.pl). Wyciąg
z ogłoszenia o przetargu ukaże się w dwutygodniku lokalnym Wieści Polickie. - Regulamin określa zasady przeprowadzenia przetargu na najem powierzchni 50m2 na dachu budynku stanowiącego własność Gminy, zlokalizowanego przy ul. Bankowej 20 w Policach, z przeznaczeniem na instalację infrastruktury telekomunikacyjnej.
- Szczegółowy zakres zobowiązań i uprawnień najemcy określa projekt umowy najmu (do wglądu w siedzibie Organizatora przetargu, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się).
- Przetarg na najem, o którym mowa w ust. 1 rozstrzygany będzie w trybie przetargu nieograniczonego pisemnego w dniu 08.2021 r. o godz.09.15
II. Warunki udziału w przetargu:
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
W przypadku:
- podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nieposiadających osobowości prawnej – wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego,
- osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG).
- W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
Oferenta, należy do ofert dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału podpisanego przez
osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego
(ewidencyjnego) Oferenta, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych
dokumentach lub przez notariusz (oryginał pieczęci). W przypadku udzielenia
pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do
poszczególnych czynności.
- Zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacyjnego firmy (NIP).
- Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON.
- Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Oferent nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
wykonania decyzji właściwego organu. - Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem, treścią umowy najmu i akceptacja
wszystkich warunków umowy. - Oświadczenie, że montowane urządzenia spełniają wszystkie obowiązujące w Polsce
przepisy i normy, a instalacja radiokomunikacyjna nie kwalifikuje się do przedsięwzięć
mogących negatywnie oddziaływać na środowisko. - Kserokopia polisy ubezpieczeniowej obejmującej urządzenia i instalację.
- Kserokopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
- Oryginał lub kserokopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) wpłaty wadium
w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych i zero groszy) - a) termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 07.2021 r.
- b) wadium musi być wpłacone na rachunek bankowy:
04 1240 3927 1111 0010 8665 8222
Przyjmuje się, ze data dokonania przelewu na rachunek bankowy jest datą
wpłaty wadium, pod warunkiem, ze przelew będzie skuteczny.
- c) wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zakończeniu przetargu, z zastrzeżeniem
10 lit. e) Należy podać adres banku, numer konta, na który zostanie dokonany
zwrot wadium, - d) postanowienia lit c) stosuje się odpowiednio do Oferenta, który nie wygrał przetargu,
- e) wadium nie podlega zwrotowi Oferentowi, który wygrał przetarg, ale nie zawarł
umowy w terminie określonym w § 5 ust.1 z przyczyn nie leżących po stronie
Organizatora przetargu. - f) w przypadku wygrania przetargu, wadium zostanie zaliczony na poczet czynszu najmu,
chyba że Oferent wygrywający złoży pisemne oświadczenie o zwrocie wadium na
wskazane przez niego konto. - Informacja o oferowanej miesięcznej stawce netto.
- Oferent ma obowiązek załączyć do oferty:
- Projekt wykonawczy stacji bazowej telefonii komórkowej, opracowany zgodnie
z obowiązującymi w tym względzie przepisami przez osoby posiadające stosowne
uprawnienia, który powinien być sporządzony w formie papierowej w 2 egzemplarzach,
- oświadczenie, że dysponuje autorskimi prawami majątkowymi do Projektu.
- Do przetargu nie zostaną dopuszczone osoby mające zaległości w płatnościach wobec
Gminy Police.
III. Informacje dodatkowe:
- Termin składania ofert:
Pisemną Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie
w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Bankowej 18
w Policach, sekretariat, pokój nr 312, w terminie do dnia: 04.08.2021 r. do godziny 09.00
Wszystkie oferty otrzymane przez Organizatora po ww. terminie zostaną zwrócone
Oferentom.
- Otwarcie ofert nastąpi w:
w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Bankowej 18
w Policach, pokój nr 301, III piętro, w dniu 04.08.2021 r. o godzinie 09.15, podczas
którego Organizator przetargu poda nazwę i adres Oferentów oraz wysokość
zaoferowanego miesięcznego czynszu netto przedmiotu najmu.
- Szczegółowe informacje można uzyskać w Dziale Techniczno - Inwestycyjnym
i Zamówień Publicznych, ulica Bankowa 18 w Policach, pokój 317, w godzinach:
08.00 -14.00, numer telefonu: 91 43 11 350; 725 995 603 - Oferent wyraża zgodę na nieodpłatne dysponowanie prze Organizatora przetargu
materiałami ofertowymi poprzez umieszczenie ich w publikacjach informacyjnych Gminy
Police dotyczących rozstrzygnięcia przetargu i planowanych przez Gminę inwestycji.
Zastrzega się prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Udział w postępowaniu przetargowym wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych oferentów na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L 119 z 4.5.2016, str. 1—88) oraz w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1490).
Przypominamy, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, osoby znajdujące się w sali podczas przetargu mają obowiązek zakrywania ust i nosa, przy pomocy maseczki oraz noszenia rękawiczek jednorazowych (wymienione środki ochrony należy zapewnić
we własnym zakresie), zachowania zasad DDM.